РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ

 Підготовка учнів до олімпіад

Основні підходи: 

1.Підтримка постійного інтересу до предмета шляхом - пропонування для розв’язання нестандартних завдань (школярам, як правило, цікаві завдання, для виконання яких необхідно треба застосувати новий спосіб або використати знання, що виходять за рамки шкільних підручників); - і заохочення інтересу до вивчення позапрограмового матеріалу; 

2. Індивідуальний підхід до кожного учасника олімпіади, допомога в самовизначенні й розвитку його особистості ; 

3.Формування в учнів методологічних знань. Доолімпіадний період: Цей період починається на початку навчального року.

 Підготовка включає: 

1. Вирівнювальні підготовчі заняття щодо повторення задач минулого олімпіадного сезону, формування групи олімпіадників. Ця робота включає як індивідуальні, так і диференційовані форми.Обов’язковою є також робота в групах. 

2.Розв’язування завдань І та ІІ етапів попередніх олімпіад. 

3.Проведення занять у формі «міні-олімпіад» для поступового психологічного налаштування учнів.


 І етап олімпіади:

Шкільні олімпіади. Проводяться в гімназії вчителями-предметниками. Особливості проведення: 1. Участь беруть всі бажаючі.

 2. Підбір завдань повинен бути диференційованим, тобто включати завдання трьох рівнів: - нескладні завдання репродуктивного характеру, які може розв’язати більшість учасників; - завдання, які потребують творчого підходу до розв’язання; - завдання, рівень яких відповідає ІІ етапу олімпіади. 

3. Умови проведення олімпіади повинні максимально відповідати умовам олімпіади наступного етапу. 

Завдання, що пропонуються на шкільній олімпіаді, повинні враховувати той матеріал, що був засвоєний на момент проведення даної олімпіади за навчальною програмою, однак, складність цих завдань повинна носити олімпіадний характер, визначаючи вміння учнів логічно мислити, застосовувати програмний матеріал до більш складних завдань.

 ІІ етап олімпіади:

Учасники ІІ етапу олімпіади, до яких відносяться й учителі, мають бути ознайомлені з вимогами виконання завдань ІІ етапу та рівнем кладності завдань; підготовка до районної олімпіади потребує ознайомлення учнів з авторськими розв’язками запропонованих завдань олімпіад минулих років. 

ІІІ етап олімпіади 

Обласній олімпіаді передують семінари-практикуми для вчителів-тренерів районних команд для ознайомлення з вимогами виконання завдань ІІІ етапу та рівнем складності завдань; - участь учителів у курсах з розв’язування задач олімпіадного рівня












ЗАВДАННЯ ЕТАПУ ОЛІМПІАДИ З МАТЕМАТИКИ 2018 -2019 Н.Р.

ПОСІБНИК "ОЛІМПІАДА ЗМАТЕМАТИКИ" (БАРАНОВСЬКА Л.В.) 

Немає коментарів:

Дописати коментар